Hakkımızda

Route To Global - Birlikte hareket edelim !

FMCG şirketlerinin doğru pazarlara doğru stratejiler ile açılmalarına yardımcı oluyoruz.

Satış ve satınalma stratejilerinizin tanımlanması, satış kanallarının kurulması, satınalma ağlarının oluşturulması ve pazarlama faaliyetlerinin geliştirilmesi ile 360 derecelik tam destek için uzmanlarımız size eşlik eder.

İLETİŞİM
Our Services
Uluslararası Pazarlara Giriş

Yeni pazarlara girmek ve orada daimi olmanın zor olduğunu düşünüyorsanız tam da bunun için buradayız. Ekibimiz, rakiplerinizin ve potansiyel ortaklarının kapsamlı bir analizini yapacak ve ürünlerinizi ve çözümlerinizi başarıya ulaştırmak için en uygun yolu bulmanıza yardımcı olacaktır.

Kanal Stratejisi

İyi bir satış stratejisi ile çok daha güçlüsünüz. Doğrudan ve dolaylı satış kanallarının oluşturulması ve yönetilmesi için ekibimiz tüm sürecinizi sizinle birlikte yönetecektir.

Satınalma Stratejisi

Doğru satın alma stratejisi her zaman kazandirir. Ekibimiz, yerel ve küresel tedarikçilerle ilişkiler kurmanıza ve satın alma stratejilerinizi geliştirmenize yardımcı olabilir.

Pazara Giriş Stratejisi

İyi hazırlanmış bir strateji ve net bir eylem planı ile başarı kaçınılmazdır. Ekibimiz, hedeflerinize verimli ve etkili bir şekilde ulaşmasını sağlamak için kapsamlı bir pazara açılma modeli oluşturmanıza ve yürütmenize destek olmak için burada.

Nasıl çalışıyoruz?

1. Analiz

Pazarınızı, ürünlerinizi analiz ediyor ve ulaşılabilir hedefler belirliyoruz.

2. Strateji

En doğru stratejiyi belirliyoruz.

3. Pazara Giriş

Stratejiniz ışığında hedeflerinize ulaşmak için pazar hedeflerinizi birlikte tanımlıyoruz.

ODAK NOKTAMIZ

1. Kanal Ortağı Seçimi: Şirketler kanal ortaklarını seçerken hedef pazarlarına, iş hedeflerine ve marka imajlarına uygunluklarına dikkat etmelidir. Kanal ortaklarının şirketin ürünlerini en iyi şekilde sunulabilmesi için gerekli deneyime sahip olması sağlanmalıdır.

2. Kanal Ortağı Yönetimi: Şirketler, ürünlerini etkili bir şekilde satmak için motive ve donanımlı olduklarından emin olmak için kanal ortaklarına yeterli eğitim, destek ve teşvikleri sağlamalıdır. Kanal iş ortağı performansını izlemek ve iyileştirmek için düzenli iletişim, performans takibi ve geri bildirim mekanizmaları yürütülmelidir.

3. Fiyatlandırma ve Promosyon: Şirketler hem iş ortakları hem de son müşteriler için cazip fiyatlar ve promosyonlar belirlemelidir. Doğru fiyatlandırma ve promosyon stratejileri, satışları arttırmaya ve müşteri sadakatini artırmaya yardımcı olabilir. Satınalma fiyatlarının en doğru şekilde belirlenebilmesi için tekliflerin ürün kalite ve fiyat endeksinde değerlendirilmesi gerekir.

4.Tedarikçi Seçimi: Sirketler satın alacakları tedarikçileri kendi kalite standartlarına göre seçmelidir. Ürün performansını tedarikçilerine raporlamalı ve ürün geliştirmeyi sağlamalıdır.

5. İş Ortağı Performansını İzleme ve Raporlama: Şirketler, satış, müşteri memnuniyeti ve ürün benimseme dahil olmak üzere iş ortaklarının performansını izlemeli ve rapor etmelidir. Bu bilgiler iyileştirme alanlarını belirlemek ve yüksek performanslı kanal ortaklarını tanımak için kullanılabilir.

Ekip
Zekiye SARI
CEO / Kurucu

FMCG pazarında rekabetçi liderlik çözümleri sağlayan +15 yılı aşkın profesyonel yönetim ve liderlik deneyimi. Satış ve satın alma stratejileri geliştirme ve uygulama, yeni ülkelerde modeller ve eğitim ekipleri oluşturma ve üst düzey müzakerelere liderlik etme dahil olmak üzere ticari liderlik rolleri.

zekiyesari@routetoglobal.com.tr

Bizimle iletişime geçmek icin tiklayın!

Adres:
Darüşşafaka Mah. Yedinci Gazeteciler Sitesi A:3 D:12
Maslak İstanbul. Turkey, 34457

Telefon:
+90 532 350 57 12

E-mail:
info@routetoglobal.com.tr